Bestilling
Når du handler hos SHÅPPEN skal du afgive en række oplysninger navn, adresse, e-mailadresse og telefonnummer. Disse oplysninger er nødvendige fordi vi selvfølgelig skal vide hvor vi skal sende varerne til, og for at vi kan kontakte dig hvis der er problemer med din ordre i form af udsolgte varer eller lignende.
Har du spørgsmål til brugen af webshoppen eller varerne er du altid velkommen til at kontakte os på e-mail eller telefon 51 893 892
Betaling
Når du bestiller varer hos SHÅPPEN kan du vælge at betale din ordre på en af følgende måder:
Hvis du betaler med betalingskort trækkes pengene først på din konto når varerne afsendes. Selve betalingen foregår, af sikkerhedsmæssige grunde, gennem en betalingsgateway (QuickPay) der sikre dine data bliver håndteret forsvarligt når de sendes til NETS.
Bankoverførsel
Hvis du vælger betaling via bankoverførsel afsendes dine vare når vi modtager betalingen. Hvis ikke betalingen er modtaget senest 5 bankdage efter bestilling annulleres ordren. Kontooplysninger til brug ved betalingen vil fremgå af din ordrebekræftelse.
Levering
Alle ordre afgivet til SHÅPPEN leveres som pakkepost eller brev med GLS til den angivne leveringsadresse. Du vil i bestillingsprocessen kunne se den faktiske forsendelsespris for din orde, udregnet på baggrund af ordrens vægt. Du vil ved samme lejlighed kunne vælge om du ønsker pakke med eller uden omdeling.
Normalt ekspederes pakkes og sendes ordre tirsdag og torsdag. Du modtager en e-mail når din pakke afsendes med et Track & Trace nummer til din pakke så du kan følge den.
OBS! OBS! OBS! Da Marsk Marketing laver ordrene som de kommer, for ikke og have et stort lager kan der ind i mellem opleves længere leveringstid. Desuden ønsker vi samtidg i videst muligt omfang ønsker at handle lokalt, og støtte små virksomheder der gør lidt ekstra socialt og miljømæssigt, det har vist sig at dette også ind i mellem kan give problemer med leveringer som kan forsinke levering yderligere, vi vil forsøge at kontakte dig hvis leveringstiden overstiger en uge.
Fortrydelsesret
Bestillinger hos SHÅPPEN er omfattet reglerne om fjernsalg i dørsalgsloven. Det betyder at du som kunde har krav på at kunne besigtige og afprøve varen i samme omfang som i en fysisk forretning. Du har som forbruger også ret til at returnere en varer der har været brugt ud over dette, dog skal du i et sådan tilfælde være opmærksom på at du ved returnering af en brugt varer ikke er berettiget til en fuld refusion. Såfremt en brugt vare returneres vil Marsk Marketing, i henhold til gældende lov, fastsætte varens værdiforringelse, og er kun forpligtiget til at udbetale differencen mellem den oprindeligt betalte pris og den af Marsk Marketing fastsatte værdiforringelse. Hvis du ønsker at gøre brug af din returret skal dette meddeles os senest 14 dage efter modtagelsen, dette kan ske telefonisk eller på e-mail. Du har efter at have meddelt os at du ønsker at returnere maksimalt 14 dage til at returnere varen.
Det vil fremme ekspeditionstiden af din retursag hvis du udfylder, printer og vedlægger vores retur formular som du kan finde her når du returnere dine varer.
Reklamationsret
Fortrolighed
SHÅPPEN vil aldrig sælge, eller på anden måde gøre, oplysninger om sine kunder eller besøgende tilgængelige for tredjemand. Dog er der et enkelt forbehold! Ved kriminelle forhold såsom kreditkortsvindel vil IP adressen blive videregivet til politiet, sammen med anmeldelse herom.